FNF: Accelerant Hank Reanimated

FNF: Accelerant Hank Reanimated

"FNF: Accelerant Hank Reanimated" is een mod voor het populaire ritmespel "Friday Night Funkin'." Deze mod bevat een gereanimeerde versie van het personage Hank uit de Madness Combat-serie, met een focus op het nummer 'Accelerant'. De mod maakt gebruik van de Psyche-engine, die bekend staat om zijn verbeterde prestaties en extra functies ten opzichte van de originele game-engine.

Hier is een overzicht van de mod-credits op basis van je beschrijving:

Reanimatoren:

  • SereBeat: Verantwoordelijk voor de reanimatie van het Hank-personage in deze mod.
  • ShadowMario: Coder die de reanimatie en mogelijk andere functies in de Psyche-engine heeft geïmplementeerd.

Originele auteurs:

  • FifLeo: De oorspronkelijke kunstenaar die de beelden voor de mod heeft ontworpen.
  • philiplol: De muzikant die het muzieknummer "Accelerant" voor de mod heeft gemaakt.

Bijdragers:

  • Banbuds: Biedt extra middelen en extra zang, wat bijdraagt aan de algehele productiewaarde van de mod.

De mod lijkt een gezamenlijke inspanning te zijn die het personage Hank nieuw leven inblaast met nieuwe animaties, waardoor de visuele ervaring tijdens het ritmegevecht wordt verbeterd. Spelers die van "Friday Night Funkin'" houden en fan zijn van de Madness Combat-serie, kunnen deze mod bijzonder interessant vinden vanwege de verbeterde animatiekwaliteit en de uitdaging die gepaard gaat met het nummer "Accelerant".

Voor degenen die geïnteresseerd zijn in het uitproberen van de mod, wordt het ondersteunen van de mod-makers via sociale media en hun andere kanalen aangemoedigd, omdat het hen helpt inhoud te blijven maken waar de gemeenschap van kan genieten. Mods als deze zijn een bewijs van de creatieve en toegewijde "Friday Night Funkin'"-gemeenschap, die voortdurend nieuwe inhoud produceert om het spel fris en boeiend te houden.

Html 5
Bezig met laden ...
  1. avatar

    kittytoe

    - 02-03-2021 14:29:07
    Wow FNF: Accelerant Hank Reanimated! That's incredible game, i will play it later...