Warcraft 2 - onder dekking van de nacht
Warcraft 2 is een voortzetting van de eerste War Craft: Orcs and Humans. War Craft 2 - Getijden van duisternis.
Deze game werd in december 1995 uitgebracht door Blizzard, als vervolg op het eerste deel van Warcraft. Daarin brachten de ontwikkelaars het concept van een rubberen frame in gedachten. Om het te activeren was het niet langer nodig om de ctrl-knop ingedrukt te houden. Daarnaast zijn de paden verwijderd die vóór de bouw van het gebouw moesten worden getrokken. Ze leerden de contextopdrachten van de rechtermuisknop. Het was niet langer nodig om handmatig de actie te selecteren die het detachement op het opgegeven punt moest uitvoeren. Als de cursor naar de vijand kijkt, is het noodzakelijk om aan te vallen, of om naar de grond te gaan, of om een bevriende eenheid te volgen, om hem te volgen. Nu wordt dit allemaal als vanzelfsprekend beschouwd, maar toen konden ze zich een dergelijk gemak niet eens voorstellen.
De game War Craft 2 - Tides of Darkness was de volledige voortzetting van het eerste deel van het script. Ons werd aangeboden om deel te nemen aan de confrontatie tussen de orks en de mensen. Wie zijn de mensen die we kennen, maar wie zijn de orcs? Orks zijn mensachtigen die het product zijn van het kruisen van planten en dieren, en daarom heeft hun huid zo'n groene kleur. De kleur van de huid van de orks werd echter geleidelijk groen door de invloed van de duistere magie van de demon. De natuurlijke kleur van hun huid is bruin. Het woord orc komt uit het oud-Engels, wat reus betekent. Voor het eerst gebruikte de bekende schrijver Tolkien het.
De game trok de aandacht van sappige graphics met perfect getraceerde figuren van vechters, een epische verhaallijn met onverwachte wendingen, waarbij het goede om de een of andere reden niet altijd won. Evenals een spannende multiplayer, die vandaag de dag nog steeds populair is.
Maar zonder de minnen is het ook niet gelukt.
- En het rubberen frame kon maximaal slechts 9 jagers vangen,
- en kunstmatige intelligentie kon de taken niet altijd aan. Zelfs zoeken naar een pad van punt A naar punt B.
- En beide strijdende partijen waren vrijwel identiek. Verschillen alleen het vermogen van magische jagers en enkele upgrades. Elfenboogschutters doen meer pijn, en trollenwerpers kunnen zich herstellen. Paladins genazen en ogres voerden de aanval op. Menselijke magiërs veranderden tegenstanders in schapen, en doodsridders riepen skeletten om hulp. Maar alle anderen dupliceerden elkaar volledig, tot aan de cijfers in de kenmerken toe.
Niettemin hebben de Alliantie of de Horde in koeler geschillen al veel exemplaren gebroken. En dezelfde factie-ontwikkelaars van Blizzard hebben dit al gecorrigeerd in hun volgende strategische project.
kittytoe
- 02-03-2021 14:29:07